Побували “в шкурі” бізнесменів і маркетологів? Виявилось не зовсім легким завдання придумати заклик – так, щоб і короткий, і зрозумілий, і цікавий… І хоч перші кроки зроблено, але ваша голова може продовжити пошуки рішень! Coca-Cola свій слоган теж не один день шліфувала 🙂

Десятий день… Цей не простий 2020 рік змусив нас одягнути маски, відмовитись від подорожей і гучних вечірок. Ми змушені частіше мити руки і дбати про дистанцію, більше бути у вузькому колі найрідніших… Ми сумуємо за друзями, з якими не можемо провести час так, як робили це раніше ☹ Але здаватися і сумувати – це не про нас. Тим паче, що скоро канікули і так хочеться з друзями побавитись.

А нумо придумувати ігри, в які можна зіграти, дотримуючись дистанції в 1,5-2 метра! Наприклад, ігри через паркан чи через вікно😉 А нові ігри без слів? А засобами інтернету?

Одна умова – відомі ігри з м’ячем, ігри, які ви граєте на комп’ютері, телефоні чи планшеті – не пропонуйте. Це не цікаво!