Корова 006 – це не просто карткова гра, це гра з історією! Історією про корову-шпигуна, корову-агента 006 (правда хотілося корові взяти собі номер 007, але він виявився вже кимось зайнятим). Гра, придумана у 1994 році, швидко завоювала симпатії вимогливих німців і була визнана грою року! Від тоді – перевидана у більш як 40 країнах! В інтернеті можна знайти різні історії про те, чому це корова виявилась шпигункою… Можна пошукати, а можна і самим понавигадувати. В будь якому випадку – гра весела, динамічна і головне абсолютно непередбачувана! Особливо при великій кількості гравців (а їх може бути аж до 10-ти!)

Комплект: 104 гральні карти, пронумеровані від 1 до 104, правила. Випускається в двох упакуваннях: картонній коробці та в подарунковій металевій (версія Delux). 

Завдання гравця – оцінити ситуацію, передбачити дії інших гравців і ввести своїх корів у гру так, щоб твоя корова-агент не виявилась 6-тою в ряді. Інакше її буде викрито і гравець отримує штрафні очки! Гра триває, поки один з гравців не набере 66 штрафних очків. Якщо ж вам набридне такий варіант, можна спробувати його абсолютну протилежність – перемагає той гравець, який найшвидше набере 66 штрафних очків! Ну що, готові?

Опис

Підготовка до гри:

  1. Добре перемішати усі картки.
  2. Роздати кожному гравцю по 10 карт
  3. На столі викласти чотири карти малюнком догори. Починаємо!

Хід гри:

  1. Кожен гравець таємно обирає зі своїх карт (ті, що в руках) ту, яку зможе поставити в ряд так, щоб його карта не опинилась шостою!
  2. Коли всі обрали – вибрані карти відкриваються
  3. Вибрані карти викладаються в ряди, починаючи з найменшої. Карти викладаються в ряд по зростанню. Карта викладається в той ряд, де є найменша різниця з уже викладеною!
  4. Якщо карта гравця – шоста в ряді, гравець забирає 5 карт, а його шоста тепер стає першою в ряді.
  5. Якщо найменша карта не підходить до жодного ряду (тобто є меншою за найменшу карту серед викладених) – гравець на власний розсуд забирає будь який ряд, а на його місце кладе свою карту, яка стає першою і починає тепер новий ряд
  6. Карти забираються не собі в руки, а на окрему купку. Це штрафні очки гравця
  7. Гра продовжується таким самим чином: вибір карти – відкриття – викладання в ряд.

Підсумуємо правила:

  1. Карти в ряду повинні йти в порядку зростання!
  2. Мінімальна різниця – ви повинні вибирати ряд, в якому різниця між останньою картою і вашою картою – мінімальна
  3. Шоста корова. Якщо в наслідок перших двох правил ваша корова виявилася 6-тою в своєму ряду – ви повинні взяти весь ряд собі, а свою корову покласти першою в цьому ряду. Забрані карти покладіть сорочкою вгору перед собою – це ваші штрафні очки. Ці карти в руки брати не можна!
  4. Якщо номер вашої картки такий малий, що її не можна покласти ні в один з рядів (за правилом №1), то вам доведеться забрати один ряд собі як штрафні. Ви самі вирішуєте, який саме ряд забрати. Ваша ж карта стає першою у звільненому ряді.  Від себе. Нам гра Корова 006 «зайшла» відразу – правила настільки зрозумілі, що дітям достатньо вміти рахувати, щоб грати з дорослими на рівних. Тому не звертайте увагу на вік 8+ ! Ми починали грати, коли меншому було шість. Розкладіть, розкажіть і веселіться! На сьогодні існує багато варіантів стратегії гри і шанувальники не планують на цьому зупинятись! (детальніше про інші варіанти гри, які нам вдалося знайти, –  тут). У нашій сім’ї корови стали постійними супутниками в подорожах, тим більше, що грати можна великою компанією!

P.S. Найбільше нашим корівкам сподобалось у поїздці в Італію, де ми двома сім’ями жили в трейлері на березі озера Гарда.